- Η Lexus συνεργάζεται με κορυφαίους Ευρωπαίους ψηφιακούς καλλιτέχνες, προκειμένου να δημιουργήσει πρωτότυπα έργα εμπνευσμένα από το «Καθημερινό Εκπληκτικό» θέμα του Lexus LBX
- Οι καλλιτέχνες που επιλέχθηκαν είναι ο Andreas Wannerstedt από τη Σουηδία, ο Ισπανός Ricardo Ulises Hernandez Gomez (ή «Ulises»), και η Charlotte Taylor από το Ηνωμένο Βασίλειο
- Κάθε καλλιτέχνης έχει σχεδιάσει εντυπωσιακά ψηφιακά έργα τέχνης, προσφέροντας το δική του/της προσωπικό άγγιγμα στην καμπάνια για το λανσάρισμα του Lexus LBX
- Τα έργα τέχνης παρουσιάζονται σήμερα από τους καλλιτέχνες και την Lexus στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλες πλατφόρμες
Η Lexus ζήτησε από μία κολλεκτίβα Ευρωπαίων ψηφιακών καλλιτεχνών να δημιουργήσουν μοναδικά οράματα της καθημερινής ζωής στην πόλη, χρησιμοποιώντας διαδραστικό σχεδιασμό και δυναμικές εικόνες προκειμένου να γιορτάσει το λανσάρισμα του ολοκαίνουριο μικρού αστικού crossover LBX.
Κάθε δημιουργός παρουσιάζει εικόνες και animations εμπνευσμένα από φωτογραφίες και βίντεο από την καμπάνια «Καθημερινό Εκπληκτικό» του LBX, που ανοίγουν νέες προοπτικές σε οικεία αστικά περιβάλλοντα, χρησιμοποιώντας επιδραστικές πράξεις για τη μεταμόρφωση της αρχιτεκτονικής και του αστικού χώρου. Πρόκειται για το πιο πρόσφατο πρωτότυπο έργο σε έναν μακροχρόνιο συσχετισμό ανάμεσα στην Lexus και τον κόσμο της σύγχρονης τέχνης και του design, που υποστηρίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην καινοτομία και τη δημιουργική σκέψη.
Τα νέα έργα αποκαλύπτονται σήμερα από τους δημιουργούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και θα χρησιμοποιηθούν από την Lexus σε διάφορες πλατφόρμες και πρωτοβουλίες μάρκετινγκ, σχεδιασμένες ώστε να τραβήξουν την προσοχή και να προσελκύσουν ένα πιο νεανικό κοινό. Κάθε καλλιτέχνης θα προσφέρει επίσης ένα βίντεο «backstage», με προσωπικές λεπτομέρειες σχετικά με τις ιδέες του/της και πώς τις διοχέτευσε στα έργα τέχνης που παρήγαγε. Η δράση ευθυγραμμίζεται με την στροφή του LBX σε ένα νέο κοινό, και ειδικότερα σε νεότερους πελάτες, που εκτιμούν την πολυτέλεια, αλλά με πιο casual αισθητική.
Ο Filip Belmans, Επικεφαλής Επικοινωνιών και Εμπειρίας Πελατών στην Lexus Europe, αναφέρει: «Είναι εκπληκτικό να βλέπουμε τη φιλοσοφία μας για το LBX να ερμηνεύεται μέσα από ψηφιακά έργα τέχνης που επαναπροσδιορίζουν την καθημερινή ζωή στην πόλη. Η σχεδιαστική μας φιλοδοξία για το LBX ήταν να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο πιο χαλαρό παρά επίσημο σε χαρακτήρα, με ένα αυθεντικό, ακούραστο στυλ με το οποίο οι άνθρωποι θα νιώθουν να συνδέονται αμέσως. Κάθε καλλιτέχνης έχει συλλάβει αυτή την ιδιότητα, εφαρμόζοντας το δικό του/της δημιουργικό όραμα στο πρότζεκτ αυτό».