ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ CONCEPT ΜΟΝΤΕΛΑ

ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ -ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ AYTOKINHTOY

Η Lexus παρουσίασε την παγκόσμια πρεμιέρα μιας σειράς νέων ηλεκτρικών concept αυτοκινήτων στην πρώτη Ιαπωνική Έκθεση Αυτοκίνησης (στο Τόκιο, 26 Οκτωβρίου έως 5 Νοεμβρίου). Με εφαλτήριο τον τίτλο «Νέα Σύνορα στην Εμπειρία της Ηλεκτροκίνησης», η εταιρία προσέφερε πλούσιες ενδείξεις για το πώς προτίθεται να μεγιστοποιήσει τις ευκαιρίες που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση και οι νέες τεχνολογίες προκειμένου να προσφέρει φρέσκες εμπειρίες κινητικότητας.

Στο περίπτερο της Lexus φιλοξενήθηκε το δημόσιο ντεμπούτο του LF-ZC, ενός concept ηλεκτρικού σεντάν που αποτελεί τον πρόδρομο ενός νέου μοντέλου παραγωγής που θα διατεθεί το 2026, και του LF-ZL, του οράματος της εταιρίας για ένα ηλεκτρικό SUV-ναυαρχίδα.

Η Lexus αποτελεί πρωτοπόρο στην τεχνολογία από τότε που ιδρύθηκε η εταιρία το 1989, και παραδοσιακά αμφισβητεί τις συμβάσεις της αγοράς πολυτελών αυτοκινήτων ενώ διαρκώς προσφέρει νέα αξία στους πελάτες της. Έχοντας πλέον καθιερωθεί ως παγκόσμια μάρκα lifestyle πολυτελείας, συνεχίζει να αναλαμβάνει την πρόκληση της δημιουργίας αυτοκινήτων και εμπειριών που υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών.

Στόχος της Lexus είναι να αποτελέσει την ιδανικότερη μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη έως το 2030, και παγκοσμίως έως το 2035. Για να επιτύχει αυτόν τον στόχο, θα εγκαινιάσει μία εντελώς νέα αρθρωτή κατασκευή οχημάτων, θα υιοθετήσει νέες παραγωγικές τεχνολογίες αιχμής και θα αναθεωρήσει πλήρως την πλατφόρμα λογισμικού των αυτοκινήτων της.

Και τα δύο concept οχήματα διαθέτουν ένα πλήρως ψηφιακό, έξυπνο πιλοτήριο επόμενης γενιάς, που προσφέρει διαισθητική, γρήγορη πρόσβαση σε απαραίτητα χειριστήρια σε ένα συμμετοχικό περιβάλλον οδήγησης. Η νέα διεπαφή λογισμικού Arene OS θα επιτρέπει την σταδιακή εγκατάσταση επικαιροποιήσεων, στον ρυθμό της εξέλιξης των συστημάτων ασφαλείας και των λειτουργιών πολυμέσων.

ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Κατά την ανάπτυξη BEV επόμενης γενιάς, η Lexus επιδιώκει να ενισχύσει την απόλαυση της οδηγικής εμπειρίας, κάνοντας τον οδηγό να νιώθει ένα με το όχημα. Μεταξύ άλλων, θα χρησιμοποιήσει τα εγγενή χαρακτηριστικά αδράνειας των BEV και θα προσθέσει τον ομαλό έλεγχο οδηγικής δύναμης του συστήματος τετρακίνησης DIRECT4 (όπως παρουσιάζεται στο υφιστάμενο RZ 450e), και τη διαισθητική, γραμμική αίσθηση του συστήματος steer-by-wire.

Καθώς εξελίσσεται το Arene OS, η Lexus είναι επίσης αφοσιωμένη στο να παρέχει μία οδηγική εμπειρία εξατομικευμένη για κάθε κάτοχο, με έμφαση στην εξασφάλιση της ιδανικής ισορροπίας ανάμεσα στην επιτάχυνση, τη συμπεριφορά στις στροφές και την πέδηση. Απώτερος στόχος είναι να δημιουργηθεί το απόλυτο όχημα για κάθε πελάτη, μέσα από μία συνέργεια υλισμικού και λογισμικού. Για να ανακαλύψετε τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά επόμενης γενιάς του LF-ZC και του LF-ZL, διαβάστε παρακάτω.

ΟΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

LF-ZC

Το LF-ZC συμβολίζει το ταξίδι της ηλεκτροκίνησης στην Lexus, με κομψές αναλογίες, χαμηλό κέντρο βάρους, ευρύχωρη καμπίνα και ένα συναισθηματικά φορτισμένο design που συνδυάζει λειτουργικότητα και αισθητική ενώ παράλληλα υπόσχεται μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία.
ΟΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

LF-ZL

Το LF-ZL concept προσφέρει μια ματιά σε ένα μέλλον όπου κινητικότητα, άνθρωποι και κοινωνία θα συνυπάρχουν απρόσκοπτα. Η οδηγική εμπειρία θα είναι προσαρμοσμένη στον κάθε οδηγό, με το όχημα να μαθαίνει από τις συνήθειές του/της και να προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις για άνευ προηγουμένου αλληλεπίδραση. Αυτό το μοντέλο-ναυαρχίδα έχει ως στόχο να παροτρύνει τους ανθρώπους να ζουν τη ζωή που θέλουν, συμβάλλοντας ταυτόχρονα θετικά στο προσωπικό τους περιβάλλον, στον πλανήτη και στην κοινωνία συνολικά.
Συνεχίζοντας να πρωτοπορούν και να αμφισβητούν τις συμβάσεις, τόσο το LF-ZC όσο και το LF-ZL είναι concept μοντέλα εξελιγμένου σχεδιασμού, αποτελεσματικότητας και επιδόσεων. Αγκαλιάζουν εξίσου την καινοτομία και τις τεχνολογίες αιχμής, αντιπροσωπεύουν τον τρόπο σκέψης για τα μοντέλα του μέλλοντος, και εντάσσονται στον στόχο της Lexus να χαρακτηριστεί πλήρως ως μάρκα BEV οχημάτων στην Ευρώπη έως το 2030, και σε παγκόσμιο επίπεδο έως το 2035.

ΝΕΑ ΑΡΘΡΩΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

Τα BEV επόμενης γενιάς της Lexus θα διαθέτουν μία νέα αρθρωτή κατασκευή που διαιρεί το αμάξωμα σε τρία μέρη: μπροστά, κέντρο και πίσω. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω του gigacasting, μιας διαδικασίας που θα προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία μορφής. Παράλληλα, η ενοποίηση εξαρτημάτων θα ενισχύσει την ακαμψία, προσφέροντας γραμμική, φυσική δυναμική στο όχημα.

Τοποθετώντας την μπαταρία στο κεντρικό τμήμα, δεν υπάρχει δομικός αντίκτυπος στο μπροστινό και πίσω μέρος.  Επιτρέπει επίσης την ένταξη εξελίξεων στην τεχνολογία μπαταριών, για ευκολότερη μελλοντική ανάπτυξη.

Η παραγωγική διαδικασία θα περιλαμβάνει μία αυτοματοποιημένη γραμμή συναρμολόγησης, όπου τα αυτοκίνητα θα κινούνται αυτόνομα σε κάθε στάδιο της κατασκευαστικής διαδικασίας. Το όχημα οδηγεί μόνο του, χρησιμοποιώντας μόνο την μπαταρία, τον κινητήρα, τους τροχούς και ασύρματα τερματικά. Η απαλοιφή των ιμάντων μεταφοράς από τη γραμμή παραγωγής επιτρέπει την δημιουργία πιο ευέλικτης διαρρύθμισης στα εργοστάσια, μειώνοντας τον χρόνο μαζικής παραγωγής αλλά και το επενδυτικό κόστος.